Specyfikacje i aprobaty: API CI-4, ACEA E6/E9/E7, Mercedes-Benz MB 228.51, MAN M3477/M3271-1, MTU Type 3.1, Volvo VDS-3, Renault Trucks RXD/RLD-2/RGD, Mack EO-N*, Cummins CES 20076/77, Deutz DQC III-10LA/DQC TTCD, DAF Truck (spełnia wymagania)
Opis produktu:
Nowej generacji olej do silników diesla do zastosowań użytkowych bazujący na technologii Low-SAPS (bardzo ograniczona zawartość popiołu siarczanowego), aby chronić systemy obróbki wtórnej spalin w pojazdach użytkowych, ciężarówkach, autobusach i maszynach budowlanych. Opracowano go specjalnie z myślą o najnowszych silnikach Euro 5 i Euro 4 z filtrem DPF oraz silnikach Euro 4 wyposażonych w jednostki SCR. Zapewnia doskonałą wydajność i ochronę również w przypadku silników Euro 3 i starszych, pochodzących od producentów europejskich, amerykańskich i japońskich. Gwarantuje wyjątkowe osiągi w europejskich silnikach diesla do pojazdów użytkowych poruszających się głównie po drogach szybkiego ruchu i zaprojektowano go oraz dostosowano do pracujących w różnych warunkach silników marek Daimler, Volvo i MAN. Jest to również odpowiedni olej do stosowanych w autobusach i pojazdach ciężarowych silników zasilanych w 100% paliwem CNG, ale wymagających wysokiego parametru TBN (całkowita liczba zasadowa), aby odpowiednio kontrolować osady i stopień zużycia materiału (np. marek MB, Volvo i MAN). Uniwersalny olej do silników marek Mack, Cummins, Caterpillar i większości silników japońskich.
Kategoria: Do samochodów ciężarowychOpakowania: