Specyfikacje i aprobaty: API CI-4/SL, ACEA A3/B3/E7/E5/E3, Global DHD-1/DLD-1/DLD-3, Mercedes-Benz MB 228.3/228.1/229.1, Volvo VDS-3, MAN 3275/271, Allison C-4, MTU Type 2, DDC Oil Category 2, Cummins 20071/72/76/77/78, Renault RLD/RLD-2, ZF TE-ML 02C/03A/04B/04C/07C, Mack EO-M+, CAT ECF-2/ECF-1-a
Opis produktu:
Wytrzymały olej silnikowy o wysokiej wydajności do zastosowań użytkowych, opracowany zgodnie z normami w zakresie zużycia oleju i emisji spalin. Spełnia wymagania dotyczące jakości stawiane olejom do silników diesla i benzynowych producentów europejskich, amerykańskich i japońskich. Przeznaczony specjalnie do potężnych silników diesla montowanych w ciężarówkach, autobusach i maszynach budowlanych, ale może też być stosowany w silnikach zasilanych benzyną czy LPG oraz w lekkich silnikach wysokoprężnych samochodów osobowych i lekkich pojazdów użytkowych, wyposażonych lub nie w turbosprężarkę, katalizator i system common rail. Ten olej do flot mieszanych jest idealny dla właścicieli flot dzięki dłuższym okresom międzyprzeglądowym, oszczędności w zakresie oleju i paliwa oraz niższym kosztom serwisowania. Spełnia najsurowsze normy dotyczące nagarów na denku tłoka, rowku pierścienia zgarniającego i pozostałych częściach tłoków.
Kategoria: Do samochodów ciężarowychOpakowania: